eriket
عمومی
یک شنبه 29 ارديبهشت 1398برچسب:, :: 11:36 ::  نويسنده : admin

 


پایان یافتن ماه مبارک رمضان برای بندگان متدینی که خالصانه و عاشقانه، در این ماه مبارک روزه گرفته‌اند، در بردارنده حس شادی و رضایت و سربلند بیرون آمدن از آزمون الهی و سر سفره میهمانی خداوند نشستن است.  



ادامه مطلب ...
جمعه 30 فروردين 1398برچسب:, :: 21:41 ::  نويسنده : admin

نماز والدین در شب جمعه ثواب زیادی دارد و باعث شادی روح والدینی که از دنیا رفته اند می شود. نماز والدین در شب جمعه بین دو نماز خوانده می شود.
یکی از حقوقی که والدین چه در زمان حیات و چه بعد از وفات شان بر گردن فرزندان دارند خواندن نماز برای والدین است. این نماز را بخوانید تا هم والدین تان شاد شوند و هم فرزندان تان بعدها برای خودتان بخوانند.

 

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1398برچسب:, :: 19:19 ::  نويسنده : admin

در فقه شیعه، به کسی مسافر گفته می‌شود که بخواهد حداقل هشت فرسخ (بین 40 تا 45 کیلومتر) از وطن خود دور شود. در این حالت مسافر باید روزه خود را شکسته یا نماز خود را شکسته بخواند، یعنی نماز‌های چهار رکعتی را دو رکعتی بخواند. یعنی این احکام برای شخص مسافر به محض رسیدن به حد ترخص مترتب می‌شود. حَدِّ تَرَخُّص مسافتی است که مسافر باید از آنجا به بعد نمازش را شکسته بخواند و می‌تواند روزه خود را افطار کند. بر اساس احادیث این نقطه جایی است که اذان شهر شنیده نشود یا دیوارهای آن دیده نشود.

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1398برچسب:, :: 19:12 ::  نويسنده : admin

امروزه صنعت کانکس و خانه هاي پيش ساخته بشدت درحال رشد و شکوفايي است . اين صنعت در کشور ايران از دهه ي 40 شمسي با ورود کيوسک هاي مطبوعاتي به مردم ايران معرفي شده و در آن زمان اين سازه ها را بطور کامل فلزي ساخته و مانند يک قوطي بزرگ فلزي طراحي و توليد مي کردند و از هيچ گونه امکانات رفاهي در ساخت آن ها بهره برده نمي شد .



ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1398برچسب:, :: 19:12 ::  نويسنده : admin

%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%88-%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA.jpg

 

اگر چه بيشتر شرکت هاي توليد کننده گوشي و تبلت از شيشه هاي گوريلاگلس استفاده مي کنند، با اين وجود باز هم به برچسب نياز دارند. اين محافظ ها براي لپ تاپ هم قابل استفاده هستند. برچسب هاي جديدي که در بازار موجود هستند، قابليت ضدخش دارند و تا مدتها کيفيت و شفافيت اوليه را حفظ مي کنند. 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1398برچسب:, :: 19:11 ::  نويسنده : admin

JAM Empire Trading (JET) is an Iran polymer Manufacturer, Iran polymer supplier and Iran polymer exporter which is able to supply all grades of polymers. 

For instance, JAM Empire Trading (JET) is a brilliant Iran Polypropylene PP ManufacturerIran Polypropylene PP Supplier and Iran Polypropylene PP Exporter. Having a plethora of applications in several industries, Polypropylene is a very highdemanding product. What’s more, JAM Empire Trading (JET) is also a prominent Iran Polypropylene PP Random Copolymers Manufacturer, Iran Polypropylene PP Random Copolymers Supplier and Iran Polypropylene PP Random Copolymers Exporter.

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1398برچسب:, :: 19:11 ::  نويسنده : admin

اکسسوري چيست؟

 
اکسسوري را مي توان شامل کيف، ساعت، جواهرات، عينک، کمربند، شال و روسري دانست. اکسسوري ها نقش تزييني دارند که به دو دسته زنانه  و مردانه تقسيم بندي مي شوند. هر فصلي اکسسوري هاي مربوط به خود را دارد که تاثير آن در جذابيت استايل و تيپ شما بسيار عاليست. 


ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1398برچسب:, :: 19:8 ::  نويسنده : admin

يکي از سنتهاي ايران باستان، صنايع دستي است که در فرهنگ ملت حفظ شده و از نسلي به نسل بعدي منتقل مي شود. امروزه محصولات دست ساز به شدت در خارج از ايران به عنوان هنر منحصر به فرد شناخته مي شود. انواع محبوب صنايع دستي ايران شاهکارهاي واقعي هستند و هر يک از آنها تاريخ خود را دارد.

 

 



ادامه مطلب ...

ايده آل صنعت

لوله ، اتصالات ، فلنج 

ايده آل صنعت

کيزايران

کارخانه توليدات صنعتي کيز ايران که عنوان اولين توليد کننده شير فلکه هاي کشويي برنجي در ايران را به خود اختصاص داده است ، در زمينه هاي توليد شير آلات ساختماني و صنعتي ، تاسيساتي و آتش نشاني فعال است که در سال 1363 در اين بنيان گاري شده است.

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1398برچسب:, :: 19:7 ::  نويسنده : admin

 انواع آبنما

آبنما امروزه به عنوان يک ايده و طرح براي دکور و يا ديزايين و حتي زيبا سازي محيط استفاده مي شود و بسه به نوع مخاطب ، محل نصب و زمان کار آبنماها تنوع محصول دارند .

که اين تنوع محصولات و مدل ها شامل :

  • آبنما ميداني


ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان eriket و آدرس eriket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: