eriket
عمومی
سه شنبه 13 فروردين 1398برچسب:, :: 19:0 ::  نويسنده : admin

590821217-1.jpg

 

قبل از شروع بحث بهتره کمی در مورد این مطلب صحبت کنیم که اصولا به چه دلیلی گرفتن اقامت ترکیه یا شهروندی ترکیه برای اتباع ایرانی جذابیت دارد؟

همسایگی این دو کشور ، موجب نزدیکی فرهنگها و اقلیم ها به یکدیگر شده است.  

ترکیه ششمین مقصد گردشگری جهان محسوب میشود اقتصاد این کشور روز بروز در حال رشد است و همچنین دانشگاههای این کشور از اعتبار بالایی برخوردار هستند.

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 22 اسفند 1397برچسب:, :: 16:33 ::  نويسنده : admin

تفاوت نماز شیعه وسنی : درباره تفاوت‌های نماز شیعه و سنی مطالب بسیار است؛ که بررسی تمام این تفاوت‌ها بحث مفصل و طولانی می‌طلبد اما برخی از آنها اشاره‌ می‌کنیم:در اصل تعداد نماز های واجب بین شیعه و سنی اختلاف نیست، بلکه در جزئیات مسائل و چگونگی انجام نماز و به جا آوردن اذکار نماز اختلافاتی وجود دارد که به بعضی اشاره می شود.
۱. اذان و اقامه



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 22 اسفند 1397برچسب:, :: 16:32 ::  نويسنده : admin

بايد توجه داشت نماز آ‌يات همچون نماز صبح دو ركعت است با اين تفاوت كه در نماز آيات پنج ركوع در ركعت اول و پنج ركوع در ركعت دوم خوانده مي‌شود كه در بين ...
به گزارش گروه دين و انديشه «خبرگزاري دانشجو»، روز شنبه 19 دي ماه ساعت 18:01 به وقت ايران ماه گرفتگي در آسمان سرتاسر ايران اسلامي قابل مشاهده است.

یکی از نمازهای واجب که همیشگی نیست نماز آیات است که در چند وضعیت از جمله ماه گرفتگی واجب می‌شود.

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 22 اسفند 1397برچسب:, :: 16:29 ::  نويسنده : admin

نماز آیات دو رکعت است و در هر رکعت پنج رکوع دارد، نماز آیات به دو روش خوانده میشود.

اولین روش خواندن نماز آیات: بعد از نیت و تکبیرة الاحرام، حمد و سوره خوانده شود و به رکوع برود، سپس سر از رکوع برداشته و دوباره حمد و سوره را بخواند و به رکوع رود و باز سر از رکوع بردارد و حمد و سوره بخواند و به رکوع رود و سپس سر از رکوع بردارد و همین طور ادامه دهد تا یک رکعت پنج رکوعى که قبل از هر رکوعى حمد و سوره خوانده است انجام دهد.

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 22 اسفند 1397برچسب:, :: 16:25 ::  نويسنده : admin

مسأله ۵۸۲ ـ نماز خواندن بر میت مسلمان، یا بچه‌ای که محکوم به اسلام و شش سال او تمام شده باشد، واجب است.

مسأله ۵۸۳ ـ بنا بر احتیاط واجب نماز خواندن بر بچه‌ای که شش سال او تمام نشده ولی نماز را می‏فهمیده، لازم است، و اگر نمی‏فهمیده، خواندن نماز بر او رجاءً مانعی ندارد. و اما نماز خواندن بر بچه‌ای که مرده به دنیا آمده مستحب نیست.

مسأله ۵۸۴ ـ نماز میت باید بعد از غسل و حنوط و کفن کردن او خوانده شود، و اگر پیش از اینها، یا در بین اینها بخوانند، اگرچه از روی فراموشی یا ندانستن مسأله باشد کافی نیست.

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 22 اسفند 1397برچسب:, :: 16:22 ::  نويسنده : admin

شایسته است بعد از دفن هر مسلمانی ، در اولین شب دفن او نماز وحشت خوانده شود . به گزارش ایران ناز سید بن طاوس از حضرت رسول صلّی الله علیه و آله روایت کرده که فرمود: نمی گذرد بر میّت ساعتی سخت تر از شب اول قبر، پس رحم نمایید مردگان خود را به صدقه، و اگر نیافتی چیزی که صدقه بدهی، پس یکی از شما دو رکعت نماز بخواند و در رکعت اول حمد یک مرتبه و سوره ی توحید دو مرتبه، و در رکعت دوم حمد یک مرتبه و سوره ی تکاثmarhر ده مرتبه، و سلام دهد و بگوید: « اللهم صل علی محمد و آل محمد و ابعث ثوابها الی قبر ذلک المیت فلان بن فلان ».




ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان eriket و آدرس eriket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: